Opis

Veganica to polska marka stworzona przez przyjaciół, których połączyła wspólna idea i cel. W trosce o zdrowie ludzi i życie zwierząt stworzyli markę odpowiedzialną za dystrybuowanie witaminowych suplementów diety, które są w pełni wegańskimi produktami. Naszym zadaniem było stworzenie unikalnego i koherentnego wizerunku firmy. W ramach brandingu stworzyliśmy projekty logo, druków korporacyjnych, opakowań, projekt strony www oraz kampanie reklamowe.

Klient

Milacare

Przygotowany przez nas projekt logo jest zachowawczy. Naszym zadaniem było stworzenie ponadczasowego znaku, unikającego oczywistych symboli. Do stworzenia logotypu posłużyliśmy się geometrycznymi literami, które są przyjazne w odbiorze. Znak podstawowy dopełnia znak uproszczony.


W trakcie procesu projektowego wykluczyliśmy użycie kolorów, które często wśród konkurencji, podkreślają ekologiczność produktu. Nam zależało aby zakomunikować korzyści jakie płyną z stosowania z preparatów veganica, dlatego w kodzie kolorystycznym, znalazły się energetyczne i żywe kolory.


Celem przygotowanych kampanii reklamowych było zaistnienie w świadomości odbiorcy. Przygotowaliśmy dwa kanały komunikacji. W jednym z nich skoncentrowaliśmy się na korzyściach płynących z stosowania wegańskich suplementów. Tymczasem celem drugiej akcji było zrzeszenie społeczności wegan, która posiada naturalne skłonności do integracji środowiskowej.

Naszym zadaniem było również stworzenie projektu strony www wraz z sklepem, który z punktu widzenia klienta był najważniejszy. Projekt przygotowanej platformy RWD jest funkcjonalny, a zaprojektowany proces zakupy jest przyjazny dla użytkownika.